fredag den 16. november 2007

Du skal ikke staå at rååbe ned i afgrunden hvis der er ondt øl i kanden!!!! Kan du så forstå det Marianne????

Jeg ved ikke hvad der sker for min fars computer.... men den går åbentbart HELT Agurk hver gang jeg prøver at ligge noget footy ind på den... sååå i må lige vente lidt endnu med at se store Kemahlens (mads C.) lidt svedige drick på den DOPE flatbar i smyrna... og nu til noget helt andet:

Folk siger at jeg er en G33K, fordi jeg lige fortiden bruger en 2-3 timer på youtube.com om dagen(men det gør pikhovedet og pikhåret da også!) men min pointe er at hvis jeg er en geek, hva fanden er ham her i klippet så... hvem FANDEN(rent ud sagt) stiller et camera op i stuen, og filmer sig selv stå og trampe i jorden il HAMMER musik..? Er det irreterende? ja det tror jeg nok det er...

Ingen kommentarer: