mandag den 19. maj 2008

Hardstyle? - My Style..

Hvis folk (de 7 personer der tjekker blokken) undrer sig over, hvorfor vi ikke har blogget den sidste måned, så er det fordi "STARSPLASh-epidemien" har taget overhånd i Herning.. Vi kan kun håbe at det snart går over, men det tegner desværre ikke godt! Herning er i øjeblikket bedst beskrevet med dette Starsplash vers:

Hardstyle - big time, give me just a tone
Hardstyle - my style, everywhere I go
Hardstyle - big time, give me just a tone
Hardstyle - my style, welcome to my show

Sangen er at høre lige her:



holla at ya boi, back 2 back you know what I mean, Flaver Flaave..

ps. surt at mr. macminky har brækket håndledet.. :(

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fucking dope kvalitetstechno.

så der er kun 6 udover mig der kigger herinde? :-(

Anonym sagde ...

Jeg tjekker da hver dag !!

Anonym sagde ...

Jeg tjekker os HVERDAG!
Og jeg vil nu sige at jeg er meget overrasket over alle de indlæg i maj måned!
Thumbs up!

Nanna sagde ...

Haha, you never know..

Hardstyle er lige så omfattende en sygdom som skaldethed. Herning lyder ikke så skide fed.