torsdag den 19. juni 2008

Noget på KROGEN....rouuuf!!!

I dag... var ikke en dag som alle andre dage i mit liv...Daaters liv...som udelukende består af skate , øl og PATTER.
nej Døds Morten, Mini Katøvl og mig selv Daaters fiskestang tog til tanderupkjær...
en lille hyggelig by mellem Skarrild og Fjelstervang.... hvis ved hvor det er...
men det var mega chilleren og efter 2 timers tid med den klassiske PROP... fangede jeg en Guld-øred... eller som mini-katøvl kaldte dem... Skide Paris Hilton fisk.
10 min. senere havde Morten fanget en Guld-Øred og 2 stk. regnbue-øred. NIZLE
i aftes var vi i silkeborg... og skate verdens værste hal... det eneste vilde ved den tur var at Dennis ikke længere er en Hamster... men nu en ANAL-ORM...
og martin c. er ikke længere Mini-Kemahl.. men en Bleg-Muteret Han-medister. OG jeg er ikke længere daaters bukser, men "personen som lyver om at han har kæsreste på / PSLOAHHKP"




og her til billederne.





og her slutter Døds Morten indlæget af med noget af en HAMMER og et flot mink-fjæs. NICE

1 kommentar:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.