mandag den 17. december 2007

HOLD NU!....kæft! din smukke jumfru luder.....








Der er sket ca. ingenting her inde i december måned... det kan måske have noget at gøre med at.... december er en mega lorte måned... JEG HADER JULEN.... det er den værste gang opreklamerede pladder i verden ud over paris hilton og johnny reimar.... hvad er meningen med klamme nisser over det hele som laver løjer med en i den her forpestede måned.... hvad kan man bruge december til... ud over at gå i hi og på toiletet...



når det er sagt... så var hele banden afsted til århus i lørdags... til en omgang julehygge i røverhallen aka. fryseren... hvor Dennis fik anden pladsen til best trick over sofa. jeg selv vandt de to andre best trick... så det var jo en fin tur der kom ud af det... søndag tog dennis og jeg til skjern... hvor vi fik filmet lidt... som nok kommer op på siden i løbet af ugen... men her er 2 billeder af nogle produkter i sikkert ikke kender... og et lille klip med MIG I SLOWMOTION... og et trick med vores alle sammens ynglings dåseåbner KERN



ENJOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....

2 kommentarer:

Morten Westh sagde ...

kern er også min yndlings dåseåbner!

Hechmanns sagde ...

I fyrre godt op boyfyrene!