torsdag den 20. december 2007

Und ein kleine opdaternung... mit einmall spass video!!!

Såå blev man lige fyret fra Mcdonald´s fordi man bliver 18 på lørdag i næste uge...feeeeee. NEJ. så nu er bukserne uden arbejde... så jeg holder nu juleferie og laver ikke så meget andet end

SKATE - CHILL - DVD FILM Som den kære Kim Batiste siger i en codeRED for 1000 år siden... så min dag i dag har været skide kedelig... jeg har været på nettet i snart 6 timer... og nu tror jeg snart jeg skal ned og ligge vasketøj sammen mens jeg ser rap FYR i LA... verdens svedigste serie... men som sagt er der jule session i SMyrna i morgen... og lørdag søndag tager vi til skjern og fyrer op... hvis altså ikke vi har glemt vores hjerner nede på vestre hjørnet aftenen før.

Ps. et lille klip fra min tur til slagelse for 3 uger siden+lidt løst footy som aldrig ville blive brugt andre steder...

PEACE

Ingen kommentarer: